Samenwerking

Onze samenwerkingen

Hondenschool

Wij werken samen met hondenschool Oh my Dog. Andere hondenscholen waar we ook zeer goede ervaringen mee hebben zijn:

• Martin Gaus Hondenschool Zoetermeer
  • Hondenschool Pijnacker
  • Hondenschool NU
  • Hondenschool Puppyclass

Wij zijn van mening dat er een aantal goede hondenscholen zijn en dat je uiteindelijk naar een hondenschool moet gaan en kennis moet maken met de mensen die daar les geven.

Deze mensen moeten bij u en uw hond passen. Wanneer dat niet zo is, dan kunnen ze nog zo goed les geven, maar dan zult u daar nooit een goed gevoel van krijgen en daardoor uw hond ook niet.

Doel van een hondencursus moet niet alleen zijn dat u en uw hond er wat van leren, maar vooral dat u en uw hond ook plezier hebben. Het moet leuk zijn om met u hond te werken. Daardoor is de kans ook groter dat u daarmee doorgaat en nog meer plezier beleeft MET uw hond!

Hondenschool: Puppyclass

De hondenschool voor Gedrag, Gehoorzaamheid en Opvoeding.

Alle honden kunnen bij ons terecht, van jong tot oud, elk ras en elke kruising. In de gehoorzaamheidscursussen kan van de Puppycursus tot/met het hoogste niveau getraind worden. U kunt dus opvoedkundige lessen volgen om uw pupje goed te leren luisteren, maar ook sportgericht bezig blijven in de hogere trainingsgroepen. Het leuke daarvan is dat de band met uw hond steeds hechter wordt. Alle oefeningen worden positief aangeleerd. In priv√©lessen kunt u terecht: met een oudere hond voor (her)opvoeding, als u Engelssprekend bent en toch een cursus wilt volgen of als er andere redenen zijn waarom niet in een groep getraind kan worden.

Plezier voor baas en hond staat altijd voorop! Kom vrijblijvend kijken en een praatje maken, U bent altijd welkom!

voor meer informatie neem contact op met 0644958530

Chiropractor

Wij hebben een samenwerking met de chiropractor Dhr J. Blaauw. Voor meer informatie bel ons.